torsdag 12 december 2019

12/12

En otroligt hektisk dag har det varit idag.
Åkte till jobbet 6.50, hämtade upp mina rektorstårtor som beställts på Hanséns, goda princesstårtor.  Åkte till skola 1 och lämnade en, sen till skola 2.
Har haft medarbetarsamtal med 3 personer, alltid trevligt. Sen har jag även hunnit med att se åk 3 luciatåg på skola 2. Fint och mysigt.
Sen har jag hunnit med att ta en friskvårdstimme och då fick jag behandling hos Linda på Bodyrecover. Så otroligt nyttigt för kroppen som just nu är i olag. Tog både massage och kraniosakral för hela kroppen.
Så tillbaka till skola 2 för APT, sen snabb förflyttning till skola 1 för att göra samma sak igen. Var hemma igen strax före 19.15 och landat i fåtöljen med Ernst. Vi har TV4 men inte HD sändning då det är konflikt mellan Com Hem, jäkla strul Pellar! Skämmes!!!
Trött är jag i knoppen så jag ska göra just ingenting i kväll.

Inga kommentarer: