lördag 21 december 2019

Tomas har namnsdag





En av årets mörkaste dag men för ett år sedan föddes en liten tjej som hade bråttom ut i världen. Har varit och lämnat en present idag men de var just då på vift. En bok är ju alltid rätt om du frågar mig.
Idag för 18 år sedan tog jag min lärarexamen, en riktigt kall och krispig dag i Luleå domkyrka.

Nu är det -3 och grått väder, i går kväll så snöade det så fint så att det är fluffigt och vitt ute. Vi har varit och kastat i återvinningen och även köpt en julklapp till Erik. Mannen gravar lax och det lilla julstök vi ska göra i år är i gång! Tjoho så mysigt.




Kl 15.00 är det After Shopping i kyrkan med Blå Toner. Får mer mig fler i år då mannen, svägerska och svåger kommer med. Kommer inte i håg om det blir tredje eller fjärde året jag går dit? Mysigt brukar det vara i alla fall.







Inga kommentarer: