tisdag 3 december 2019

Tisdag

En tisdag och jag har inte pluggdag! En tisdag och jag är på jobbet som vanligt, det var något år sedan sist. En bra men hektisk dag många möten.
Mannen och jag har ätit på Bishops, burgare och fish and chips för att sen söka en skjorta till honom.

 Hittade en billigt på Cubus som han ska kolla om passformen är bra.

Varför är det så svårt för mig att ta emot beröm? Är det något som ligger bak i barndomen? Vet bara att jag är lättrörd och helst om någon ska säga något bra eller fint om mig som person. Blir skitjobbigt då jag gråter trots att jag blir så glad. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG????
I fredags var A här och sa så fina ord om mig och jag stortjuter och det ringer på dörren och jag blir liksom räddad av dörrklockan och kunde bryta allt det fina och springa iväg. Jag vill så gärna lyssna klart och sen bara säga TACK! Men det funkar inte jag kan liksom inte sitta kvar och lyssna. Varför blir det så här?? Att det ska vara så svårt.....


Inga kommentarer: