måndag 22 januari 2018

Viktor

Sonen har namnsdag idag och jag har fortfarande inte vant mig då det enligt mig bör vara 12 mars då Viktoria har namnsdag. Men nu är det ju inte jag som bestämmer så jag får bara acceptera att de flyttat även detta namn,
Kallt som bara den ute just nu visar mätaren på -22. Brr så kallt och i morgon ska det bli ännu kallare. Men då behöver jag inte gå ut då har jag inläsningsdag. Förresten jag har ett möte inbokat men först kl 15.00.
Har frusit som bara den så nu är elementen på max, otrevligt att frysa!
Vilken hektisk dag jag haft idag men då går dagarna verkligen snabbt, 7.00-16.45 gå i ett swich och jag hinner inte vara med.

Sitter och tittar på guldbagge galan. Det måste vara den fulaste statyett som man kan vinna? Många filmer har jag aldrig ens hört talas om. Just nu hyllar de de skådisar som gått bort under 2017 och det är en hel del. Många har gått bort alldeles för tidigt.


Inga kommentarer: