onsdag 10 januari 2018

Igång på riktigt!

Skolstart, förväntans fulla barn, barn som inte längtat och glada nöjda barn, Det finns alla olika sorter som jag mött idag. Barn som haft det bra under lovet och barn som inte haft det så bra under lovet. Det är vår vardag i skolans värld.
Känner att jag hunnit med en hel del idag och det är ju skönt. Lite fler saker att fixa på vägen hem och det funkade också bra. Har besökt min gamla arbetsplats och där köpte jag en telefon av en gammal kollega.
Har lagat lasagne idag när jag kom hem och dem blev otroligt bra.
Sonen har hämtat sina matlådor men det blev fullt i hans frys så jag fick rycka ut och packa om hans frys för att få in allt. Sen passade jag på att plocka bort julbelysningen från fönstren.
Nu blir det Sveriges mästerkock, ett program som jag verkligen gillar.



Inga kommentarer: