onsdag 31 januari 2018

Träff och surr

Igår var det en väldans trevlig dag. Började dagen med att träna, sen hem och dusch samt frukost. Sen så pluggade jag hela dagen och hann med en hel del. Var väldigt effektiv. När sen hjärnan mjuknat så tog jag en härligt och uppfriskande promenad under em. Det var -8 grader, och grått men fantastiskt skönt.
Sen skjutsade jag mannen till Origo och det var denna gång på golfklubben. Hem och vänta in två kollegor från min gamla skola. Vi har så trevligt när vi träffas och det är riktigt kul att få surra och fika.

Så idag har det varit fullt upp, startade vid 7.00 där vi gick igenom utomhusbelysningen vid skolan. Förhoppningsvis så kommer det en stolpe till sommaren? Hoppas verkligen eftersom det upplevs mörkt av både personal och vårdnadshavare.
Lunch med kollegor på golfklubben. Sen till skolan för möte ang övergångar. Blev ett bra möte med ca 20 pedagoger. Viktigt med förståelse mellan de olika yrkesgrupperna.
Mannen har gjort köttfärssås och spagetti medan jag förberedde för morgondagen.


Inga kommentarer: