fredag 1 april 2016

1:a april

Har du blivit lurad idag? Jag tror inte att jag blivit det men jag vet ju faktiskt inte hur det ligger till. PT hade ett reportage att brofästet vid nya Bondökanalen har spruckigt vid den jordbävning som har varit och att pengar till reparationen ska tas från nya fotbollshallen. Det kunde ju vara så men som sagt var så tror jag inte alls på det. Projektet att bygga en kanal är ju ett EU projekt så pengarna är inte tagna av kommunens kassa.
En väldigt fin dag har det varit med minus på morgonen, plus under dagen och väldigt fin sol. Folk har gått omkring i t-shirt. Så varmt tycker jag inte alls att det är men det är vår i luften.
Har haft semester idag och dagen har framför allt gått åt till tvätt, fönsterputs och gardinbyte. Vaknade med en jäkla huvudvärk som gjorde att jag ville kräkas. Fick helt enkelt gå och sova en timme innan det lättade lite.
Har ätit lunch med mannen och sonen kommer hit på middag som idag blir grillat. Gott!!


Inga kommentarer: