lördag 16 april 2016

En lördag i april

Vaknade 9.20, så skönt att kunna sova ut ordentligt. Jag gick ner och tvättade de första maskinerna, frukost och sen gick jag till sonen. Eftersom det regnade så skjutsade han mig till tennishallen för att hämta bilen. Åkte hem igen och tvättade ytterligare 2 maskiner.
kl 13.30 träffade jag A istan och vi gick till Krokodil för att se och lyssna på Åsa Ivarsdotter. En bra föreställning som var både rolig och gripande föreställning. Det tog en dryg timma och så passade jag på att handla lite på Kvantum.
Har kollat på hockey och idag började första finalmatchen. Inte kul alls för SAIK förlorade hemma, kanske på grund av ett felaktigt domslut? Så surt! Ny chans i morgon men på bortaplan.
Sonen har varit hit på middag och vi har surrat och umgåtts. Nu ska jag se serien Mr Selfridges som börjar idag, nu är det fjärde och sista omgången.
Mannen har haft riktigt dåligt väder idag så det blev ingen skotertur, tydligen stod bastu, hockey och värdshuset på agendan.




Inga kommentarer: