torsdag 21 april 2016

Prince Roger Nelson

Artisten Prince har idag hittats död i sitt hem i en ålder av 57 år. Han är en artist som jag verkligen tycker skrivit speciell och bra musik. Gillar inte alls allt han gjort och mycket är alldeles för mysko för min smak men många låtar från 80-talet är helt fantastiska.
Himlars var mycket jag har gjort idag. Började med kollegors träff inför det möte som skulle ske 45 min senare. Allt gick bra, tillbaka till skolan för lunch. Fixa lite inför APT. Klasskonf och sen fixa en power point. APT med lärare och besök där vi fick kolla in skolan via ett program i 3D. Väldigt effektivt. Sen prat kring vad vi vill, hur möbler ska se ut och vad ska rummen ha för namn. Hemma kl 18.00 igen. Mannen hade fixat morotssoppa till middag och det är så gott! Sen gick jag till sonen med lite middagsrester. Fick på vägen dit ögonmigrän. Inte ofta jag har det och det är ju tur då det inte alls är kul!! Nu får jag och lägger mig kl 21.00.
Prinsens nya namn har delgetts idag, Alexander Erik Hubertus Bertil. Alexander blev det!


Inga kommentarer: