söndag 10 april 2016

Växlande

Vaknade till en vacker dag och 5 grader varmt. Solen kom tyvärr inte förrän efter lunch. Det gjorde att jag packade ihop och åkte till stan. Mannen har fixat släpet och förberett skotern inför nästa helgs vistelse i fjällen.
Jag har putsat några fönster, bytt gardiner i sovrummet. Har suttit ute och läst en del när solen visat sig, riktigt varmt och skönt. Sen har jag varit på en rejäl promenad och det var så skönt att röra på sig.
Magen var inte alls bra i går kväll så jag har tagit det lugnt idag och lite oroligt är det allt men jag skyndar sakta.
Hockey även i dag mellan Frölunda och Luleå och just nu väntar jag på förlängning. Heja Luleå!


Jag har även skickat in en ansökan till det jobb jag har idag. Nu håller jag tummarna att jag ska få det som en fast anställning.

Inga kommentarer: