tisdag 26 april 2016

Sjukgymnast

Dagen började med sjukgymnast besök. Ett bra möte som slutade efter 30 minuter och som resulterade i en ny tid nästa vecka för att kolla in mina rörelser vid träning.
Har även färgat hårrötterna idag och det är alltid skönt när alla grå är borta.
Jobbat såklart och sen lite möten på eftermiddagen och idag har vi haft den sista klasskonferensen för denna termin.
Har inte hört något ännu angående rekryteringen av mitt jobb. Hoppas det händer något snart.
Mannen är på sin herrklubb så jag har passat på att äta sushi idag. Oj vad jag gillar det!
Nu ska jag gå och packa lite inför resan till huvudstaden i morgon. Blir bra det! Behöver inte ta med så mycket eftersom det endast är 2 nätter.





Liten tankeställare har jag fått idag då de varnar för ett terrorbrott inom snar framtid i Stockholm då några IS män har tagit sin till Sverige. Fy så trist men jag känner att om jag avbokar så har de vunnit och det är inte ok!! Jag åker och försöker att var uppmärksam men det är ju svårt då jag åker kommunalt,

Inga kommentarer: