fredag 29 april 2016

Hemma igen!

Efter 3 dagar i Stockholm med regn, snö och mässa, mat och umgände med svägerska och svåger, lite shopping, kyrkobesök, och museibesök så åkte jag i morse mot Arlanda för konferens på Clarion hotell. Det var anordnat av Skolverket och handlar om svenska lyftet som startar till hösten. En bra dag under förmiddagen och jag tycker att eftermiddagen var seg eftersom jag har gått samma utbildning och upplägg på mattelyftet så det blev lite upprepning. Inte kul att ta vår tid på det som redan är sagt. Planet skulle gå 16.45, först 10 minuter sent och sen ytterligare 30 minuter försening. Inte kul när det är fredag och kväll! Dessutom hade jag bokat om från Norweigan till SAS men det hjälpte ju föga!
Hemma runt 19.15 och sen snabbt hämta underkläder och sen ut hit till stugan där sonen mötte upp. Mannen stod och grillade när jag kom ut.
Middag och sen lite TV men nu när klockan är över 22 så är jag trött, godnatt!












Inga kommentarer: