torsdag 14 april 2016

Utbildningsdag

En kall morgon med -6 grader, sol och vackert. Jag gick till Kyrkcenter där Betniastiftelsen tillsammans med församlingen hade en bra utbildning. Krisstöd, viktigt och bra att kunna. 2 duktiga föreläsare som verkligen var inspirerande.
Lunch på 2 kök Nolia och eftersom vi fick lunch lite tidigare så snabbade vi oss att äta och sen sprang vi till resurscentrum för delgivning på en utredning. Det var bra att vara med men det betyder att vi inte fick någon lunchrast. Så kan det vara, vi kom tillbaka precis när vi började om efter lunch.



Trots att vi redan varit i väg en sväng så hade vi ytterligare ett möte bokat på BUP så vi fick avvika lite tidigare. Sen till lasarettet för nästa möte. Efter det var jag verkligen fullproppad i skallen så det var skönt att bara komma hem och vara. Mannen har åkt med vänner för att köra skoter i Ammarnäs. Jag avbokade min bokcirkel för att bara ägna kvällen åt mig själv. Har även hunnit med en promenad.


Inga kommentarer: