onsdag 10 december 2014

Nobeldagen

Jag har varit på julvandring i Furubergskyrkan. Det var åk 2 som behövde en bil som skjutsade några elever till kyrkan och såklart ställde jag upp. Trevligt må jag säga! Vilket arrangemang och engagemang, många i församlingen som ställer upp som statister som gör det hela så bra. Spännande för eleverna att lära in på detta fina sätt. Avslutades med fika och sen tillbaka till skolan igen.
Har även hunnit till frissan för att få bort de grå.
Trött som bara den och därför har jag avbokat kvällens juljunta. Blir bara för mycket just nu då mina krafter inte alls är tillbaka ännu. Känns som att jag har haft ett bakslag idag, tyvärr men jag tar en dag i taget och det blir nog bättre och bättre.

Jag skulle bra gärna vara där men ingen inbjudan detta år heller! Dessutom är jag lite petig så jag skulle önska att mitt sällskap skulle vara en klok och lättsam person eftersom vi skulle tillbringa 4 timmar tillsammans innan vi bröt upp för dansen i Gyllenesalen.

Inga kommentarer: