torsdag 25 december 2014

När juldagsmorgon glimmar....

Inte i år heller....var jag uppe så tidigt så att jag hann på julotta. Jag tänker varje år att det vore kul att ha upplevt det men sen är jag så trött när det gäller så jag ligger alltid kvar i sängen och sover vidare.
En lugn dag med en temp som inte är så trevlig, kallt som bara den, -19 men just nu har det mildrats något så just nu är det -13. Var en av alla som fick åretsjulklapp och i år var det ju ett aktivitetsarmband. Har såklart varit på en prommis för att få så många steg som möjligt! Vi har också varit till sonen och mannen har monterat ihop hans julklapp som var en crosstrainer. Jag har plockat lite och burit ut sopor. Tror att jag kastat mannens bilnyckel i en container, blev till att gå hem för att hämta reservnyckeln!!!
Mamma och G har varit hit på middag tillsammans med sonen. Gott med julmat. Tur att jag gillar det så mycket.

Inga kommentarer: