onsdag 31 december 2014

Nyårsafton 2014

Tack 2014 och välkommen 2015!
Vad väntar då?? Ingen som vet men har jag tur med mig så blir även det ett bra år! Jag fyller 50 år, det låter så gammalt när man säger det och när man ser siffran. Dock känner jag mig inte gammal och jag ser verkligen fram emot den dagen. Hoppas att alla mina nära och kära får vara friska och pigga detta år. Någon resa till ett annat land står också på önskelistan. Poolen ska färdigställas. I övrigt har jag inga större önskningar. Ett lugnt och skönt år, god mat, bra umgänge och hälsa. Mer behöver man inte!
Idag har jag sovit länge, legat kvar i sängen och läst till fram emot 10.00. Frulle med mannen och sen en tur till sonen. Han kommer att fira in det nya året med vänner hemma hos sig. Vi har varit till mamma och G på ett fika. Därifrån tog jag mig en promenad hem i det sköna vädret. Några plusgrader och det är så skönt. Igår blev det ju regn och blixthalka men idag är det så sandat och bra ute. Nu lite fix innan vi åker till Fårön för att avsluta 2014!


Inga kommentarer: