lördag 20 december 2014

Nu har vi jul här i vårt hus!

Idag mår min axel något bättre, tros det har jag knåpat ihop julkorten men hjälp av mannen. Har postat dem och det känns skönt. Sonen har varit hit på lunch och middag.
Jag och mamma har varit på julkonsert i kyrkan och det var After Shopping men kören Blå toner. De var jätteduktiga och det blev väldigt mycket julstämning. Tyvärr finns det personer som inte kan föra sig utan de sitter och viskar med sin partner om än det ena och än det andra. Rent skvaller om de som sjunger i kören, jag tycker inte att det kan vara så viktigt att prata om det just då. De förstör för oss andra som vill lyssna. Hoppas verkligen att dessa personer stannar hemma nästa gång.
Jag har klätt granen idag och den blev så fin som vanligt. Vi har dock en sväng på toppen i år så att spiran är på sniskan.




Inga kommentarer: