lördag 27 december 2014

Inget nyval!

Idag har alliansen tillsammans med socialdemokraterna och miljöpartiet enats i decemberuppgörelsen. De har enats och kommit fram till att det inte blir något nyval den 22 mars. Det här tycker jag är bra! Att enas och komma överens betyder att de har tagit ansvar för Sverige och dess demokratiska styre. Nu hoppas jag att det kan bli bättre och att de verkligen enas så att inte SD kommer sig framåt!
-14 grader och just nu har träden full rimfrost på sig, väldigt vackert. Jag har sovit till 10.00. Mannen har jobbat från 6.45 till 15.15. Dessutom så startade inte hans bil när han skulle hem utan jag fick åka dit och ge starthjälp.
Sonen har varit hit på middag med oxfilé, potatishalvor, stekt spetskål, rödvinssås samt bea. Väldigt gott! V har precis lämnat för att gå hem och träffa en av sina vänner som är i Piteå inför julen. Har gått 9809 steg hittills idag och jag har endast 191 steg kvar för att nå dagens mål!
Ikväll börjar Stjärnorna på slottet så det ska vi se samt Downton Abbeys julspecial. Det blir en bra kväll!


Inga kommentarer: