fredag 12 december 2014

Lucia firande

Regnet öser ner, några plusgrader och blixthalka. Dagens status i Piteå! Inte bidrar vädret till någon vidare julstämning i alla fall.
Luciafirande på skolan idag av åk 3 och det var fint och stämningsfullt. Förkylningen härjar  fritt i min kropp och jag är gode så less på att det inte går över. Sover som en kratta under nätterna, sitter upp fylld av Cocciliana Etyfin. Det här gör att jag är så trött på morgon eftersom jag inte är utvilad och sen så kommer tröttheten under eftermiddagen. Idag har jag sovit middag i över 1 timme för att orka med kvällens evenemang. Jobbet ska på julshow med lokal artist, Åsa Ivarsdotter och hennes kollega Monica Lindgren. White Christmas, absolut julfritt! Tror att jag får en skrattchock och det ska bli så bra så.

Inga kommentarer: