onsdag 16 november 2022

Lill lördag




En dag som har varit kall med -8,5 grader. Vilken skillnad mot för någon dag sedan då vi hade många plusgrader. 

Jag har haft mycket att göra med fulla aktiviteter från 7.30 till 17.00. Lunch hann jag äta under 15 minuter. Har varit på en liten shoppingrunda idag med medarbetare från båda skolorna. Det blev lite inköp av både det ena och andra.

Idag har de påbörjat byggandet av parhuset från Älvsbyhus en bit härifrån. Det var massor med lastbilar med moduler på som stod i vägen så jag körde en ful väg ut förbi en annan tomt. Bra att jag kunde göra det då jag inte gillar att komma för sent till jobbet och dessutom är det trist att stå och vänta på lastning.

Åhléns har bytt ägare och de har en hel del rea så jag svängde förbi efter jobbet. Hittade inget som jag behövde så jag åkte hemåt för att äta mat som mannen gjort. Nu blir det en brasa och en varm kopp med te. 


Inga kommentarer: