onsdag 30 november 2022

Anders


Äntligen är denna otroligt grå månad över. Fy så tråkigt det har varit. Nu lovar de mellan 20-30 grader kallt nästa vecka, huga det är inte heller bra. Jag är visst aldrig nöjd! :) Idag har Anders namnsdag och den gamla Bondepraktikan säger om Anders slaskar så ska julen braska! Vi får väl se om det stämmer för idag har det varit +2 grader och i princip underkylt regn. 

Har varit ledig under förmiddagen idag då jag varit på gråhårs bekämpning hos min frissa. De är nyinflyttade i sitt nybyggda hus och sen har de en till rolig sak på gång till sommaren. Så roligt för dem

Mannen har ikväll varit och monterat in mina nya skärmar till datorn. Nu ska även jag använda 2 skärmar för alla säger att det underlättar så väldigt mycket? Vi får väl se vad jag tycker?

Ikväll har vi lite glöggkväll och det är mysigt med pepparkakor och mögelost, sen är det ju alltid gott med skumtomtar!


Inga kommentarer: