fredag 3 mars 2017

Vecka 9

I veckan har vi haft snöstorm, eller snöoväder som det kallas här. Dessutom har det varit askonsdag alltså dagen efter fettisdag.

Jag har gjort klart lönerevisonen för 2017, alltid lika svårt och svettigt. Tänk att jag har svårigheter då jag inte vill göra någon ledsen men samtidigt så vet jag egentligen vad jag vill. Trixar och fixar, ändrar massor innan jag är nöjd. Hittills i år har ingen gråtit på mitt kontor för att de varit missnöjd med lönen.

Lilla vasaloppet har gått av stapeln idag och Sveriges herrar tagit VM brons och igår tog damerna silvermedalj. Det har varit strålande vårvinterdag med dagsmeja och otroligt vackert väder, vita gnistrande träd.

Gillar just nu sushi och restaurang Odod serverar så god mat! I love it!
Har varit på behandling med massage och förra gången var jag länge bra i kroppen så jag hoppas att det ska ge samma effekt denna gång?


Har blivit bjudna till vänner i morgon kväll. Kul med lite spontanitet!
I morgon ska det bli finväder! Funderar på att åka skridskor på isbanan. Vi ska dock på vinprovning i morgon mitt på dagen med Munskänkarna. Ska bli spännande med vita viner.




Inga kommentarer: