tisdag 28 mars 2017

Storstrand

Tisdag och det betyder läsdag. Idag har telefonen gått varm trots att jag har den bortkopplad. Många samtal som stör mig. En lägenhet som rivs i nästa trapphus stör också. Sen har jag varit på Lärarförbundets skolledares årsmöte. Snabba ryck med två C som valdes. Lite frågor och sen en god lunch med schnitzel, saltbakad potatis och tomatsås. Chokladkaka som var rejält kladdig till efterrätt. En strålande fin solig dag och då är Storstrand det bästa stället. Det är så vackert vid älven.
Hem igen och fortsätta att läsa.
Har fått en klänning idag igen för att se om jag hittar något till bröllopet.
Nu under kvällen så har jag varit på föräldramöte för blivande förskoleklassen. Många förväntansfulla föräldrar var på plats. Alltid lika kul att träffa alla nya.


Inga kommentarer: