måndag 27 mars 2017

Blåsigt

I går var det jätteblåsigt, vi var i stugan ett par timmar och solen sken så fint men det var lä ner mot havet på altanen. I övrigt så ville jag inte överhuvudtaget vara ute. Än värre här hemma, fy! Det har blåst även idag men inte alls i samma omfattning. I går var det +9 och idag +1. Idag har det verkligen varit alla väder. Mulet, snö, snöblandat, regn, sol. Jag kan lova att när jag gick mellan skolorna så formligen vräkte regnet ner, såg ut som en dränkt katt när jag kom fram!




Sonen har jobbat sin första dag idag och han var inte alls så nedstämd och negativ. Vi fikade på Ekberg och pratade kring jobbet. Det kommer nog att ordna upp sig?
Har tyvärr inte sett det sista avsnittet av I en annan del av Köping, för jag tittar på en DVD spelares klocka och den har fortfarande vintertid så jag är en timme fel just nu. Måste se det när jag lägger mig om en stund. Hoppas verkligen att det kommer tillbaka.


Inga kommentarer: