söndag 19 mars 2017

Influensa

Här hemma härjar influensan hos mannen. Feber, hosta och snuva, inte kul alls. Åkte själv till stugan i morse, åkte skidor i mitt nydragna spår som hade frusit ihop helt fantastiskt i natt! Så härligt men jobbigt. Mannen kom ut en snabbis då jordfelsbrytaren löste ut hela tiden. Han fick efter lite felsökning åka hem i gen för att ta det lugnt.
Jag kom hem duschade och åkte till morfar. Där var även mamma och G. Nu är morfars bil såld och den lilla skrothögen gick för 7000kr. Bra jobbat AW, han är duktig på försäljning min morbror.
Sen har jag varit och jagat krukor till mina ricinplantor som är jättestora.
Har även varit på en promenad under eftermiddagen men det kändes riktigt kallt, minusgraderna bet ordentligt men det är så vackert och soligt ute.
Sonen och jag har varit och ätit middag på Odod medan mannen fick stanna hemma.



Inga kommentarer: