tisdag 14 mars 2017

Pluggdag

Känner mig lite krallig men jag har lite feberkänning. Har tagit en lugn promenad idag. En dag med plusgrader met har slutat nu.
jag har pluggat och läst en del idag.  Sonen kom hit med lunch från Odod och det var gott i vanlig ordning.



Middag blev kycklingsås med pasta, det blev riktigt gott!

Mannen gick till M för att hälsa på nu i kväll men han kom hem igen för damen var inte hemma! Mysko att hon är borta en tisdag efter 19, men kul såklart att hon tar sig för att göra saker.


Har anmält mig för att se hockey i morgon och jag fick biljetter till Piteås match mot Roma/Visby. i morgon  Då håller jag tummarna för Joel och laget. Har inte sett en match live på minst 30 år....


Såg ett fint hjärta uppsågat i isen i kanalen, vet att det är en man som har badat varje dag under ett år i kanalen i Piteå, jäkligt starkt gjort!


Inga kommentarer: