söndag 27 oktober 2013

Luleå

Insåg redan i går att det kommer att bli för få takplattor, det är ju trist att inte få göra klart. Kollade att Byggmax i Luleå hade söndagsöppet så vi kopplade släpet och styrde kosan mot Luleå. Jag kan lova att det var fler är vi som hade samma tankar!! Shit vad folk....nu är det ju löningshelg men jag kunde väl aldrig tro att det var så många shoppingsugna där. Coop bygg för inköp av dörrtrycken, Rusta för inköp av foam, Media Markt där vi hämtade spisen, Elgiganten där vi köpte en kyl/frys och Byggmax där vi köpte tak. Där återlämnade vi även några varor och när jag kommer tillbaka till läggan ser jag att vi har tagit fel hink....det var spackel som skulle tillbaka och vi skulle behålla fix till golvet! Blir en ny runda till Byggmax i Piteå i morgon för att rätta till felet. Nu är i alla fall taket klart, garderober målade och jag har monterat lådor till köket. Sen har vi städat en del också och kört iväg skräp.

Inga kommentarer: