söndag 13 oktober 2013

Hemma igen!

Efter en härlig helg på Pite Havsbad så har jag då landat hemma igen. Jag och mina kompisar har haft en jättetrevlig helg. Vi har pratat, pratat, kollat och träffat utställare, shoppat, fått handmassage, druckit vin, ätit gott, sett en show, tittat på modevisning och lyssnat på föreläsning med Mia Skäringar. Hon hade en bra stund med publiken och hon sa många bra saker, tänkvärda saker, roliga saker och tragiska saker. En bra föreläsning helt enkelt! Höll ut ett bra tag i går kväll och vi dansade, pooldance, och disco. Skämt åsido men vi har kvar i restaurangen till efter 00.30. En dryg timme senare somnade vi. I morse tog vi en lååååång frukost och sen åkte vi hem. Kände oss nöjda med vistelsen och vi kände att vi inte behövde gå på mässan ännu en dag. Har varit till sonens lägga för att måla element men det var så himla svårt att komma åt trots att jag hade en elementpensel så nu har jag bestämt mig för att åka och köpa mer färg och hämta kompressor och spruta för att helt sonika sprukmåla elementen i stället.

Inga kommentarer: