onsdag 30 oktober 2013

Ledig

Igår eftermiddag var det föreläsning på Strömbackaskolan och den handlade om matte. Idag var det föreläsning på Strömbacka! Nej då jag har inte hakat upp mig! Det var samma lokal under 2 dagar. Dagens föreläsning handlade om Arbetsglädje och motivation, riktigt bra! Härligt när man blir inspirerad och känner att en föreläsning ger en något! Lunch med mannen, sonen och en vän sen lite ärenden och jobba jobba jobba! Känner mig faktiskt ganska så sliten så jag valde att stanna hemma från en juntaträff. Har intagit soffan och där lär jag bli kvar hela kvällen. Det är precis det jag behöver, att göra ingenting. Har i princip tapetserat sovrummet klart idag, det saknas en våd tack var att jag inte får bort locket till ett eluttag, så jäkla irriterande när man saknar styrkan att fixa saker. Mannen jobbar till 23.15 så där hade jag ingen hjälp idag.

Inga kommentarer: