lördag 26 oktober 2013

För jag har bara regn hos mig.....

Här öser regnet ner och det känns ganska så mysigt! Gårdagskvällen blev jätterolig och det fanns liksom aldrig något tvivel. Vi är ett roligt gäng som verkligen gör det bästa för att det ska vara trevligt att ses. Min bana blev absolut jumbo och jag kan lova att vi inte var bra.....men det är bara att bita ihop och komma igen vid ett annat tillfälle! :) Har renoverat idag också, sonen har målat i köksskåp, mannen har fixat tak och det blev jättebra! Själv har jag monterat köksskåp och målat en del. Idag har vi hunnit en hel del och det känns så bra. Vi åt lunch på Sunes och där fick vi förnyade krafter för att orka fortsätta att jobba. Nu har vi grillat och det var jättegott! Dessutom börjar ett av mina favoritprogram i kväll, Så mycket bättre! Där Piteås egen Bosse Sundström deltar i år.

Inga kommentarer: