fredag 4 oktober 2013

Fredag

Härliga fredag men dagen började i moll! Inte i moll moll men jag menar i ett lägre tonläge, jag var nämligen tvungen att skrapa bilrutan för första gången denna säsong! Känns ju inget vidare alls. En snickare som såg mig kommenterade det hela, dessutom hade jag svårt att hitta en isskrapa men tillslut hittade jag en i alla fall. Tur det. Fredag och lite oroligt i kroppen på många. Trots det har det varit en bra dag och vi har jobbat på bra. Dagen avslutades i vanlig ordning eller ska jag skriva oordning med klassens timme. Inte världens lugnaste tillställning det vill jag lova! Roligt för eleverna och jobbigt för en vuxen... Mannen ska på kundbesök så middagen får vänta 1 timme tills han är tillbaka. Kanelbullens dag så jag har köpt kanelbullar och sonen fick en kopp kaffe och en god nybakt bulle. Idag har jag min förlovningsdag och nu är vi inne på 27 året, oj vad tiden går. Blir god mat, gott vin och bra sällskap i kväll.

Inga kommentarer: