måndag 8 januari 2024

Oxveckor


Nu är det vanliga blåveckor under en lång tid. Skönt tycker många, tråkigt tycker andra. Jag gillar att gå tillbaka till rutiner så för mig passar det bra. Det viktigaste för mig är att det inte är så fasligt kallt. Idag har temperaturen stigit till ca 0 grader. Det tinar av från träden så nu försvinner allt det vackra vita från grenarna. 

Har jobbat på kontoret idag och det är ju kul med kollegor. Fortfarande saker som inte funkar. Jag hade delvis problem med min telefon idag och fick hjälp på förvaltningen. Bra att det finns de som kan hjälpa. Jag har förberett inför morgondagens planeringsdag så nu är det klart. Blir en tidig dag i morgon då vi startar med frukost redan kl 7.30. 

Ingen byggfirma här idag och det börjar bli oroväckande. På onsdag är det nämligen 3 månader innan det är slutbesiktning. Elektrikern har varit här idag och han är färdig nu. 

Vi har varit ute nu i kväll i det härliga vädret och Siri drog i väg i djupsnön och kom tillbaka med massor med snöklumpar under magen. Nu har hon jobbigt att få bort dessa trots att vi försöker hjälpa till.

Inga kommentarer: