tisdag 30 januari 2024

Möte och möte


Klockan 7 i morse så var det byggmöte, målare, snickare och ägare var på plats och träffades. Där beslutades hur vi måste göra för att allt ska gå så smidigt till som möjligt. Tapeter är valda och målaren fick veta var det ska målas. 

Resten av min dag har tillbringats på Storstrand. Där var det givande samtal mellan forskare och medarbetare i kommunen. Bra och full fart framåt känns det som. Jag har ju tack vare mitt nya jobb halkat in på detta projekt som pågått ett tag. Efter jobbet så åkte jag förbi Colorama för att göra en sista avstämning inför målningen. Blir bra det här. 

Mannen är på sin herrklubb och idag var det ett besök i Öjebyn. Jag har varit på massage i Hortlax och det var magiskt skönt och även behövligt. Nu blir det TV tittande resten av kvällen. 

Inga kommentarer: