söndag 30 oktober 2022

Vintertid igen!


Vaknade tidigt som bara den men lyckade somna om. Idag har det blivit normaltid och jag säger huga!! Idag kl 15.50 så var det i princip mörkt jag vill ha sommartid hela året.

Har kapat lite mer tallar för att sätta i olika krukor och även någon enstaka slinga har kommit på plats idag. Vi har även hälsat på svärmor på Mogåden och idag var hon trött, hon ligger mest hela tiden. Sen när vi lika var på plats så var hon väldigt pratsjuk och glad över besöket. 

Jag har varit till kyrkogården i Hortlax och så en väldigt behövlig massage hos Lena. Har så ont i magen och det beror på att jag är sned i kroppen så nu är det fixat men jag tror att det behövs en massage inom snar framtid då det bränner bakom vänster axel. 

Passaten har fått vintersulor och även en behövlig tvätt så nu är den redo för vintern. Jag har promenerat till Klubbudden och det var en fantastisk sol som var på väg ner. Spagetti o köttfärssås är fixad så nu har vi även 6 lådor till nästa arbetsvecka. Ett besök på Fårön har även hunnits mer idag. Det har verkligen varit en fin dag men helt lugnt väder, ett hav som är stilla och en sol som är blek i slutet av oktober med 6 grader i luften. Helt magiskt!



Inga kommentarer: