måndag 3 oktober 2022

Måndag


Vaknade till en väldigt grå och dimmig morgon. Jag har ju mannen i Kiruna så det var helt tyst här. Har varit på båda enheterna idag och dessutom så glömde jag telefonen på ens stället så det har varit en tyst dag. Hämtade den under eftermiddagen och jag hade inte så många missade samtal. Vilken tur.

Har umgåtts med sonen en stund idag och efter det att vi fikat på EH så valde han att gå hem till sig. Jag åkte och handlade på Kvantum innan jag åkte ut hit igen. Har kollat frysarna för att se att allt kött har fryst in och det ser bra ut.

Det är just nu en rejäl inbrottsvåg i närheten och det känns alltid otrevligt och olustigt. Mest troligt är det en liga som härjar och det är ju tråkigt för alla som drabbas. Håller tummarna att de åker fast snarast.


Inga kommentarer: