onsdag 1 april 2020

Oj vad det går

Vaknade till en fin morgon med någon enstaka minusgrad. Under dagen kom solen och det blev jättefint. För att inte prata om kvällen som bjöd på fantastiska färger.
Corona uppdatering som vanligt kl 9.00 och på dagens presskonferens berättar de att nu börjar Sveriges kurva att stiga rejält och det är mest i Stockholm. Håller tummarna att det hjälper att alla äldreboenden har fått besöksförbud.

Under eftermiddagen har jag varit på utbildning i Teams och det är bra att ha om man behöver köra lektioner och kontakt över nätet.
I kväll har jag testat att delta i ett Yinyoga pass med Vivi. Kul idé men det är nog inte min grej. Behöver nog komma hemifrån för att kunna slappna av. Jag ska ge det ytterligare en chans för att se om det bara var idag som min hjärna var helt väck.

Inga kommentarer: