torsdag 16 april 2020

Ledig dag

April | Springtime Song for Kids | Jack Hartmann - YouTubeVaknade vid 7.00 och jag kände mig utvilad men jag har huvudvärk även denna dag. Även någon lite hosta men jag mår ju bra i övrigt.

Svärmor mår bättre idag, hon är fortfarande sjuk men febern är bara drygt 37 så nu håller vi alla tummar att det bara är en förkylning och ingen covid-19?
Idag har det varit sol, mulet och även en liten nederbörd. Jag har kunnat sitta ute en liten stund och mysa i solen.

Idag har jag äntligen kunnat hämta ut mitt paket med t-shirts till M & V, det var ju egentligen en påskpresent men eftersom paketet inte kommit fram pga att jag inte haft någon mail som funkat så har jag inte kunnat spåra paketet. Skönt att det löste sig i alla fall.

Torsdag= städdag och det är lite att städa här i stugan men det blir även snabbt dammigt då det är litet.

Coronaläget i Sverige idag är att 1333 personer har avlidit i vårt land, 1/3 av dessa är de som bott på vårdboende eller vårdats av hemtjänst.

Inga kommentarer: