måndag 20 april 2020

Vecka 17 2020

Nu är vi igång igen och det är en hel arbetsvecka. Det är faktiskt inte så mycket kvar av denna termin men vi ska i alla fall först ta oss igenom den. Personal och barn är friska och det är ju så otroligt skönt. Vi har fortfarande dagliga uppdateringar via Teams kl 9.00. Bra med info trots att det inte alltid hänt så mycket.

Jag har varit på en kvällspromenad och det är otroligt härligt väder med 10 plusgrader och växlande molnighet. Idag har det tinat ordentligt och det känns så skönt.

Märta har blivit friskförklarad från sin förkylning då hon varit symtomfri i 48 timmar. Oj så skönt att det bara var en förkylning och inget aggressivt virus!



Jag skriver bara om detta tråkiga och sorgliga för att påminna mig senare när jag läser min blogg.
Covid-19 status idag i Sverige.

Sjukdomsfall: 14777, Män-7807  Kvinnor- 6970
Intensivvårdade: 1133, Män-841 Kvinnor-292
Avlidna: 1580, Män-894 Kvinnor-686

Inga kommentarer: