måndag 10 februari 2020

Stilla vila

På yogaspråk heter det Savasana, när kroppen flyter ut i stilla vila och det är alltid avslutningen av en yoga lektion. Så skön klass det har varit idag med mycket vila och avslappning och mindfulness. Bra dag helt enkelt!

Jag har idag varit på lilla skolan och det enda problemet är att jag inte har ett kontor så jag befinner mig i personalrummet och när det då kommer samtal som inte ska höra av andra så får jag snällt sticka iväg till annat rum för att kunna prata ostört. En dag med många samtal som avslutades på annan skola med utbildning för personalen.

Har även tagit min kaffepaus på Ekbergs med sonen. Gott och mysigt att få umgås en stund.
Mannen är och gör sin bokföring i stugan i kontoret och det är ju bra att få det gjort så att moms och skatter betalas i tid.

Nu börjar det vara dags att börja tänka på packningen inför fredagens resa.

Inga kommentarer: