måndag 3 februari 2020

Ny vecka

Nu rusar tiden iväg igen. Jag hade en del personal borta idag men det löste sig då vi fick vikarier för alla. Vilken tur vi hade idag. Har varit på ett möte med chefen och det är alltid intressant att höra om omvärldsspaning och framtiden. Dock känner jag mig fortfarande alltid när jag lämnar det som att mina axlar har sjunkit ner en hel del då jag känner en oro inför framtiden inom omsorgsverksamheten.

Vilket väder vi haft idag, -5 och strålande sol. Så stor skillnad om man jämför med lördagens snöstorm. Vackert är det i alla fall trots att vinter och snö inte är min favorit årstid.

Sitter och ser en liten snäll serie som heter When Calls The Heart. Har sett den för ett antal år sedan men nu har det kommit fler säsonger. Passar bra till mitt mood just nu!

Inga kommentarer: