onsdag 26 februari 2020

Asiatisk biffsallad

På dagens junta på Mossen åt vi en otroligt god asiatisk biffsallad som jag ska testa att göra senare. Fräscht och mättande och ser ut otroligt snyggt ut.

Efter jobbet idag åkte jag till mamma för att träffa och kolla in 2 små Stockholmsgrabbar. Så otroligt söta, Hugo och Tim. Så de har vuxit sedan sist jag såg dem. Tim är som en liten boll med sina 13,5 kg och 11 månader. Bra med lite extra hull när han strax börjar att gå.

Sonen har varit hit och ätit med sin far, idag valde de korv och stuvade makaroner. Det är något som de gillar och jag var glad att jag slapp att äta det.

Lite kallare ute nu med -9 på morgonen men det sköna solen värmer gott nu under dagarna. Till veckan börjar sportlovet och då ser det tyvärr ut att bli mulet hela veckan. Hoppas att det hinner ändra sig tills dess?

Inga kommentarer: