söndag 23 februari 2020

1-10

Hur bra är du på en skala 1-10 på att.....


  • Passa tider- 10, jag är en riktig tidsfascist, jag hatar nät folk inte passar tider. Otroligt irriterande när inte folk respekterar att de tar av andras tider.
  • montera ihop IKEA möbler- 5,  kan göra det och det blir bra men det är så otroligt tråkigt, bara göra det och läsa instruktionen ordentligt så att alla delar är monterade när jag är klar.
  • kunna stå emot en godisskål eller öppnad chipspåse- inte så bra, tyvärr. 4, Här behövs det bättring.....
  • vara romantisk- 8, är väldigt romantisk och samtidigt väldigt praktisk och jordnära. En god middag mitt i veckan tycker jag är romantik. 
  • ta uti med saker- 8,  detta är mitt expertämne, jag är dåligt på att skjuta upp saker. Gör saker direkt och hittar gärna på nya saker att göra och ta tag i.
  • laga mat- 9, gillar mat och även att laga den. Vardagsmaten är inte någon favvo då jag önskar att den skulle vara klar direkt när jag kom hem. Däremot att ordna med helgmat och gärna bjuda vänner på den det är min grej.
  • träna/motionera-  2, ett måste som jag inte alls gillar. Promenader och utomhusvistelse är sånt som jag gillar men att gå på ett gym är inte riktigt min sak. Tycker det är äckligt med svettiga maskiner och människor som jag inte känner. Har en äckelkänsla då jag tar en maskin på gymmet som känns smutsig. 

Inga kommentarer: