måndag 25 februari 2019

Veckan innan sportlovet

Sista veckan innan vi här uppe i norr har sportlov. Jag har ju inte sportlov men pedagogerna har det och då får jag mindre att göra. Brukar hinna med att jobba bort en hel del, dessutom ska jag kompa ut 2 dagar så att jag blir lite extra ledig i alla fall.
Vi har träffat den nya nämnden idag och det är ju alltid spännande. Att bli politiker är något som jag inte överhuvudtaget kan tänka mig. Tänker att man vill bli det för att man ska kunna vara med och påverka, svårt och viktigt val att engagera sig.
Fullt ös hela dagen och lite lönearbete nu i kväll. Usch så svårt det är, lika otrevligt varje åt.
Nu ska jag se Gifta vid första ögonkastet, spännande experiment som hittills inte gått så bra för paren som varit med tidigare.



Inga kommentarer: