tisdag 12 februari 2019

Tisdag

I morse startade jag dagen med att tvätta och låta det torka. Jag har ju min inläsningsdag så jag har tillbringat den hemmavid. Har läst en hel del i boken Forskningsmetodikens grunder. Låter inte så kul och är dessutom inte så kul!! Ja sånt är livet som student, bara att bita i och hålla i. I november är det klart och som jag längtar.

Igår kväll så kollade jag på tider för en djuprengörande ansiktsbehandling och som tur var så fanns det en tid kl 9.00 på Parelle. Jag har varit på en kläm och tryck stund med massage av händer och i ansiktet som avslutning. Näsan är röd som en tomat men det är sånt man får stå ut med. Skönt att ha det gjort då jag hade en del milier som inte kommer ut av sig självt.


Vi har fått våra nya överskåp idag så nu är köket klart, ny kyl och ny frys med skåp ovanpå. Känns ju lyxigt!
IKEA har skickat ut en katalog idag, får ta mig en titt när jag pluggat klart.


Jag har hittat en serie, den bästa jag sett på många år. Hemma igen eller A place to called home, från Australien och den utspelar sig på 40-talet. Kan varmt rekommenderas, dessutom finns den på SVT Play så alla kan se den. Nya avsnitt varje måndag och tisdag.


Inga kommentarer: