torsdag 21 februari 2019

Hemma igen!

Har tillbringat veckan på Medlefors folkhögskola i Skellefteå. Det har varit gång 9 av 12 på rektorsprogrammet. En väldigt givande omgång med massor av tankar som snurrar runt i skallen just nu. Nu gäller det att få ner det till något bra som jag ska leverera längre fram i maj. Då är nämligen nästa gång och då åker vi till Umeå.



Mannen har varit sjuk hela veckan med feber, förkylning och hosta. Håller tummarna att jag inte blir sjuk. Känner mig just nu frusen och varm på en gång, men det kan ju vara en vallning?
Dagarna har gått åt till att äta, frukost, fika, lunch, fika och middag. Man äter hela tiden och dessutom är jag hungrig hela tiden, konstigt?

Sitter just nu och ser Antikrundan, denna gång är det från Umeå.

Imorgon startar dagen tidigt 7.30 då jag ska ha träff med min chef. Så det blir fullt upp redan från morgonen.

Finalen av På spåret går av stapeln i morgon, längtar redan nu.

Inga kommentarer: