söndag 24 februari 2019

Plankstek och På Spåret

I fredags var mannen hemma från jobbet men hans förkylning blir allt bättre för var dag som går så imorgon är det dags för honom att jobba igen.
Fredagskvällen bestod av plankstek och så finalen av På spåret. Mina favoriter föll eftersom de möttes av de duktiga vinnarna, Parisa och Gunnar. Lite småtråkiga men kunniga personer.


I går fyllde svärmor 92 år och det firade vi på Kust med en trerätters. Jag tog denna gång den Norrländska menyn, löjrom, ren och så hjortron till dessert. Väldigt gott!


Igår hann jag även med en tur till morfar och så ett snabbt besök till mamma. Nu börjar det äntligen vara dags för henne att kolla upp om allt är läkt. Sen blir det rehab och träning för att få igång muskler och styrkan i benet igen.

Det är varmt ute med +7, solen sken i morse men nu har det mulnat på igen. Konstigt väder denna vinter men gillar ju värme så det här är helt ok.
Idag har jag börjat med en cellreset, tänker 28 dagar men jag får se hur långt min ork tar mig. Blir i alla fall skönt att rensa ut kroppen för jag är just nu så sockerberoende, äter allt som är sött. Trots det vill jag ha mer hela tiden.

Inga kommentarer: