tisdag 26 februari 2019

Bokrea

Idag har årets bokrea startat. Det som för mig tidigare var vinterns stora händelse gå mig nästan förbi idag. Jag har varit en snabbis och kikat på Akademibokandeln men jag lyssnar mest på böcker och hittade ingen som jag ville ha.
Har haft pluggdag så jag har läst en del. Idag har de plockat ner det fina ljusdraperiet på Storgatan så nu är julen officiellt över!
Idag så startade butiken under oss sin musik kl 9.10! Fasen vad det dunkade, inte lätt att koncentrera  sig, gick helt sonika ner och knackade på. De lovade att sänka och sedan dess har det varit bra! Så jäkla skönt.
Har hunnit med en promenad i vårvädret och idag var sonen med. Det har varit strålande sol och 4 plusgrader, känns som i april.


Mannen är på sin herrklubb och idag bar det iväg på golfklubben.

Inga kommentarer: