måndag 3 juli 2017

Semester

Tjoho jag har semester och det är verkligen välbehövligt. Har haft lite oroligt hjärta med extra slag ett par veckor nu, ibland rusar det och jag antar att det beror på stress. Knäppt att man ska ha så mycket att göra på jobbet så att sånt händer. Inte hållbart i längden.
Nu hoppas jag att det ska ge med sig när jag är ledig. Dessutom ska jag var ledig i 6 veckor och det är en lång tid. 2 veckor blir ensam semester och det gillar jag sen blir det kul med 4 veckor ihop med mannen. Nu är det vila som gäller.
Dagen började med en promenad och då kom det några regndroppar men just nu så skiner solen igen! Har tvättat och kollat in lite program som jag spelat in men inte hunnit med att se. Sen ska jag till stan och till morfar. Ikväll efter middagen så blir det lite firande av G som fyller år.

Fler hus byggs uppe på berget och det skottas och kommer lass med jord. Aktivitet hela tiden men det är ju bättre att alla gör det nu så blir det lugnt ett annat år. Blir bra när all jord är utlagt för då slutar det att damma, just nu är allt gult från tallarna och brunt från allt damm som kommer från matjord. Till och med huset är skitigt!!


Inga kommentarer: