måndag 17 juli 2017

Födelsedag

En födelsedag som varit verkligen grå, regnig och allmänt trist. Och då pratar jag vädermässigt för firandet har varit toppen. Här har varit folk sen lunch och nu sitter jag och mannen och kollar på Lotta på Liseberg och strax är det fotbolls EM där Sverige möter Tyskland. Dessutom skiner solen just nu så det är ju roligt. Tyvärr ser det inte ljust ut de närmsta dagarna heller då det ska regna. Jag är så less på väder, jag pratar och tänker det och jag kan inte påverka något men det gör mig så less och förbannad att det inte är sommar på de korta veckorna som vi har på oss att på oss att njuta.
Vi kollar bilar och jag hoppas att vi hittar något i södra Sverige så att vi måste åka på en liten kort semester till varmare breddgrader. Nu tror jag att jag tar mig lite mer tårta och en kopp tea.

Inga kommentarer: