torsdag 20 juli 2017

Arbetsdag

Mannen och jag startade dagen med arbete i klubbstugan. Jag klippte gräset och sprutade ogräsättika, sen gick jag hem igen. Mannen har däremot varit där hela dagen och de avslutade med en bastu. Han kom hem efter 20.00. Jag var upp ett tag under eftermiddagen för att kolla lite och plockade då tallar runt tennisbanan.
Hade hoppats på sol men det sprack även denna dag!!! Liiiite sol en stund under fm. That´s all!! Så jävla less.
Har varit till apoteket i Hortlax, hos morfar och även handlat lite mat på Ica i Bergsviken. När jag kom körande från Hortlax vid Lungsgärdan så var det så otroligt vackert med ett gult fält på vänster sida mot Furulundshållet. Tänk att jag måste blir 52  år för att verkligen uppskatta och se det som finns när mig. Öppna ögonen för allt, det är mitt tips till er alla! Uppskatta det lilla i närheten är inte så dumt alls!

Inga kommentarer: